Introduzione à a chjave pneumatica.

A chjave pneumatica hè ancu una cumminazione di chjave di cricca è strumentu elettricu, principarmenti un strumentu chì furnisce un altu torque output cun un minimu cunsumu.Accelera a rotazione di un ughjettu cù una certa massa attraversu una fonte di energia cuntinuu, è poi colpi istantaneamente l'arbulu di output, in modu chì pò esse ottenutu un torque relativamente grande.

L'aria compressa hè a fonte di energia più cumuna, ma ci sò ancu chiavi torque elettriche o idrauliche.Chiavi torque chì utilizanu batterie cum'è fonte di energia sò ancu populari.

Chjave pneumatiche sò largamente usate in parechje industrii, cum'è a riparazione di vitture, u mantenimentu di l'equipaggiu pesante, l'assemblea di u produttu (di solitu chjamati "utensili di impulsu" è pensati per una pruduzzioni precisa di torque), grandi prughjetti di custruzzione, installazione di inserti di filu di filu, è qualsiasi altru locu. alta torque output necessaria.

I chiavi pneumatici sò dispunibuli in ogni dimensione standard di unità di presa di cricchetto, da picculi strumenti di guida da 1/4 "per un picculu assemblamentu è disassemblamentu à 3.5".

I chiavi pneumatici sò generalmente micca adattati per a fissazione di parti di muntatura in ceramica o plastica.

 


Tempu di Postu: Dec-27-2021