Riparazione di pneumatici cù chjave pneumatica

In fatti, a riparazione di pneumatici pneumatici hè divisa in a riparazione di pneumatici è a riparazione di pneumatici."Riparazione di pneumatici pneumatici" hè un tipu d'arnesi pneumatici.Quandu riparà i pneumatici, l'arnesi pneumatici sò usati per svià i pneumatici, chì hè assai più veloce di a riparazione manuale di pneumatici.Dunque, assai buttreghi di riparazione di pneumatici utilizanu "riparazione di pneumatici pneumatici" per attruverà i clienti, chì indicanu chì a so velocità di riparazione di pneumatici hè assai veloce.Hè necessariu di utilizà stu tipu di cannone d'aria s'ellu hè un grande camion o autobus.Dopu tuttu, i pneumatici sò grossi è i viti sò grossi, è hè ancu assai resistente à a rotazione.Ma s'ellu hè una vittura, parechji cummercianti di pneumatici sperimentati ùn a ricumandenu micca.Perchè?

 

Perchè a forza è a vitezza di u cannone di u ventu ùn sò micca fàciule di cuntrullà, se a tecnica ùn hè micca esperta, solu duie situazioni saranu:

 

1. Hè impussibile di stringhje cumplettamente a vite, è s'ellu ùn hè micca rinfurzatu cù una chjave manuale in seguitu, facilmente scuzzulate o ancu cascà quandu guidà;

 

2. Hè a forza eccessiva chì pruvucarà u vitu à slip, cusì ùn hè micca un prublema di cambiamentu di pneumatici.Forsi tuttu u discu di frenu deve esse rimpiazzatu.Dapoi questu, certi buttreghi di pneumatici spessu usavanu cannoni pneumatici per riparà i pneumatici, perchè dopu chì e vitture di i clienti sò state guidate per un periudu di tempu, i pneumatici sò stati direttamente.L'usu à longu andà di cannoni d'aria in u pneumaticu di un autobus in un certu locu hà causatu cracks in a vite per tira è vibrazione, chì eventualmente hà purtatu à un accidentu seriu.

Sta situazione hè spaventosa quandu succede nantu à l'autostrada, è s'ellu succede in l'autostrada, e cunsequenze seranu inimaginabili 2.

 

Allora cumu ghjudicà s'ellu u vitu hè alluntanatu o micca?U metudu hè assai simplice, vale à dì, quandu i pneumatici sò carricati, pigliate qualchì strada in discesa.Frenate delicatamente in discesa.Se a vite di pneumatici di a vittura hè solta, farà un ligeru sonu di tosse.Se u vitu di a rota trasversale hè solta, u sonu di e roti passa per u troncu è sarà più forte.

 

Quandu i viti di u mozzu di a rota sò allentati male, i roti si stendenu quandu guidanu, è quandu a velocità hè lenta, sentirete un sonu di clicu evidenti.Se un tali fenomenu si trova, duvete immediatamente truvà un locu adattatu per firmà è verificate se i viti di u mozzu di a rota sò allentati.

 

Dunque, ancu se a riparazione di pneumatici di cannone d'aria hè bona, deve esse usata cun prudenza, soprattuttu per i veiculi chjuchi!


Tempu di post: 29-06-2022