A selezzione di a pressione di l'aria prima di l'usu di a chjave pneumatica.

1. A quantità di pressione di l'aria deve esse determinata secondu u materiale di l'ughjettu è u torque di l'uttellu pneumaticu stessu.Per stabilisce a pressione di l'aria ideale, cuminciate da a pressione bassa è aumentà gradualmente a pressione finu à ottene un effettu satisfacente.Prima di usà l'arnesi, verificate a pressione di l'aria è ùn supere mai a pressione di l'aria specificata, altrimenti l'attrezzu pò scoppia.A pressione di l'aria hè necessariu, altrimenti u putere ùn serà micca capaci di scoppià.

2. L'urigine deve aduprà l'aria cumpressa ordinaria secca è senza polvera, è l'usu di l'ossigenu è ogni gasu inflammable hè strettamente pruibitu per evità ferite accidentale.

3. Quandu a pistola di unghie è a trachea sò cunnessi, salvu chì u travagliu di unghie hè realizatu, ùn tenite micca u grillu, per evità u focu accidintali.

4. Dopu ogni travagliu, assicuratevi di separà a trachea da u strumentu.

Ancu se e chiavi pneumatiche sò largamente usate in certi machini è equipaghji di produzzione à grande scala, parechji accidenti di sicurezza sò accaduti recentemente.Tutti l'operatori sò cunsigliati per attentu à l'affari di l'operazione quandu utilizanu a chjave pneumatica, è operanu in stretta cunfurmità cù i passi di l'operazione per ottene una produzzione sicura è un funziunamentu sicuru.

Cum'è unu di l'arnesi più cumunimenti utilizati in arnesi hardware, i chiavi sò ancu cambiati cù l'avanzamentu di a tecnulugia.A chjave pneumatica hè una di a nova generazione di strumenti di hardware, è hè ancu a trasfurmazioni di a chjave ecologica originale.A causa di a struttura simplice di a chjave, a rata di fallimentu hè bassu, è l'utilizatore ùn presta assai attenzione à l'usu è u mantenimentu.In fatti, questu hè assai periculosu, soprattuttu in picculi imprese cù misure di sicurezza incomplete.Sottu avemu da presentà u principiu di funziunamentu è e misure di mantenimentu di a chjave per voi, cusì chì pudete capisce megliu a chjave.


Tempu di Postu: 28-Mar-2022